TÄVLING: Vinn ett par sprillans nya örhängen!

  2012-01-16 / 21:40:29 / competitions /
Ett par örhängen jag köpte för några dagar sedan. Ångrat köpt, har aldrig använt dom. SPRILLANS NYA!
Så tänkte göra en tävling av dom. Dom är ju trotsallt väldigt fina och jag tvekar att jag kommer använda dom.
Du är med genom att göra såhär: (för dig som har blogg)
- Du ska ladda upp en bild på din blogg som visar ämnet vänskap.
- Du måste ha tagit bilden själv.
- Du ska skriva vad den bilden betyder för dig och vilka känslor den bringer upp.
- Du ska sedan länka till inlägget i det här inlägget som kommentar.
- Skriv också ''jag är med''.
För dig som inte har blogg:
- Du skickar din bild och beskriver den på samma sätt som dom som har blogg.
- Du mailar bilden och texten till [email protected]
- Skriv också ''jag är med'' här nedanför.
- På emailet döper du rubriken till ''bloggtävling: örhängen''
Må den vackraste bilden och texten vinna. Lycka till allihopa!
Har ni några frågor maila [email protected]




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious