sarahsplace

  2012-01-13 / 23:57:00 / allmänt /
eftersom datorn snart dör tänkte jag göra ett kvicktinlägg bara för att!
här sitter jag och Sarah i soffan med massa täcken, min nalle Calle och massa kuddar och myser. Precis kollat på One Miss Call - den engelska verisionen och vi typ dog, ja det gjorde vi. Ehm, ja.. Idag har vi kollat på film, ätit tacos med Duncen och Jessica och bebisen i magen och jag har somnat några gånger! Haha, inte ovanligt för att vara mig dock.. Imorgon ska jag hem och sen till Sasha, antagligen sova där. Får se vad som händer. Nu är det tjurfäcktning eller något sånt på tv:n, ingen jävla aning vad det är... men jajaja, vi hörs antagligen imorgon kväll
ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious