MITT 2011

  2012-01-07 / 22:02:57 / allmänt /
JANUARI - Vi fotade familjekort hemma hos Carina.
FEBRUARI- Sarah var hemma hos mig och vi tog ett par smickrande bilder!
MARS- Jag var med Felice för första gången och ångrar inte den dagen en sekund!
Du är fantastisk, vännen!
APRIL - Mina kusiner var uppe hos oss och det var lika roligt som alltid.
MAJ - Vet inte vad jag gjorde, sörjde min älskade katt iallafall.<3
JUNI - Jag var i Varberg i en vecka med min bästavän t ex och sen var jag på Fun City med en annan bästavän, Fanny.
JULI- Jag såg Veronica Maggio på en torsdagskväll.
AUGUSTI - Jag hade grillfest med några vänner på min balkong och jag var på HÅKAN HELLSTRÖM- konsert. Han avslutde mitt lov perfekt.
SEPTEMBER - Jag fyllde fjortis och fick mitt älskade piano som idag är min bästavän!!
OKTOBER- Förfestade till Hestrafesten!
NOVEMBER- Vi var i Gamleby med skolan och tjockade till oss riktigt!!
DECEMBER - Jag och rebecka passade min lillebror själva för en night och sedan hade urmysigt. Och självklart nyår + julafton!!
Det var lite smått och gott från mitt 2011. Hur har erat varit? Till era förväntningar? Mitt 2012 kommer rocka!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious