IDAG

  2012-01-26 / 20:55:55 / allmänt /
Min dag i bilder, efter skolan dock. Var också på Fait-rean. Fick med mig två fina blusar hem för priset av en!
Är för depp för att orka ta kort på dom. Nej, nu skämtade jag bara. Nästan. Jag vill kunna slicka min näsa. yeah. Hade varit stentuff. anteckna det. Sten. Tufft. Men ska packa lite sånt också. Sticker nämligen till saknade Stockholm imorgon!! Med en av mina bästa och närmaste och hon som jag kännt längsta - vänner. Sasha! Och mami då självklart, Haha. Får inte glömma hon, right? Nu ska jag gå och ta kort på bilderna. Kommer snart. Bajbaj!
JAG SKOJADE BARA. Jag orkar inte ta kort.. Ångrade mig när jag ställde mig, tog tag i tröjorna och tänkte tanken att gå ut i vardagsrummet. Ni vet, för långt? Blir imorgon. Haha. Iallafall på ''dagens''
Se ya tomorrow. Kiss and tell. Sov gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious