Godisvraket

  2012-01-14 / 17:17:48 / allmänt /
Nu sitter jag hos Sasha och blir ledsen på henne för hon äter upp allt godis.... Det var faktist Paul som betalade, Inte du Sash... Sådetså!!
Vi har ingen aning vad vi ska göra. Vi har varit på Ica, nördat skräckfilms trailers och ja, köpt godis (!!!). Jag har saknat godiset. Känner mig oehört tjock just nu, men jaja jag är tjock. Jag erkänner. got me
hon tjatar på mig att jag är jobbig för att jag sitter här och skriver så antar att jag får sluta göra det och ha tråkigt med henne. Jag låtsas att jag har kul så hon tror det (mohaha) Ikväll blir det iallafall godis och skräckfilmer som planerat och vi ska bara ha det mysigt som vanligt! Får se om jag skriver något mer. Men ja.
Här bjuder jag på en bild på mig och Sasha som är tagen för inte så längesen. Två månader eller något kanske.
Aja, ha en bra kväll! xoxo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious