Det här är vad jag gjort dom senaste dagarna:

  2012-01-25 / 18:40:25 / allmänt /
Japp, jag är sjuk. Har mått såhär varje dag när jag kommit hem från skolan dom två senaste dagarna. Igår tog jag tempen och hade 39,7 grader feber. Man kunde ärligt talat trott att jag tatt min locktång och satt den mot pannan.. Den var skettvarm!! Ja, iallafall.. Hade bara 37 imorses men mamma tyckte jag skulle stanna hemma och bli bättre istället för att gå till skolan. Så jag stannade hemma. Var nog bäst. Orkade inte gå ett steg från sängen innan hela huvudet snurra så man trodde hela världen snurrade... Den känslan, är enormt creepy.
För att kortfatta min dag idag då. Sovit,sovit,vaknat,glee-time,näsblod,glee-time,+kakor +blogga. Haha, ja. Min dag har totalt bestått av Glee. Vet inte hur många gånger jag sett dom avsnitter. Är en nörd av Glee!! Kan inte sluuuuutaaaa... Min.drog. Nu ska jag fortsätta äta mina goda kakor med chokladbitar och smältchoklad inuti. YUMMY!! Och fortsätta se Glee. Det är ju nu Jesse kom tillbaka. (Även om han var en idiot så är jag kär i killen!! Tänker gifta mig med han när jag blivit 18. Kommer leta upp han)
Ha det bra alla söta!
Svar på kommentar: Hej Emma. Är inte helt säker. Men antagligen kommer han till Sverige iår. Och då tänker jag se han! Men han kommer ju iallafall komma någon gång så tänker gå på hans konsert när han kommer. Jag vet tyvär inte så mycket om han kommer till Sverige iår. Men rätt säker. Isåfall till Stockholm. Kan uppdatera här på bloggen om det ifall du håller utkik. Kram :)
Är så tacksam för alla era fina kommentarer och den enorma skillnaden på statestiken. Tack till alla er! Fortsätt såhär. Kram till er alla!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious