BODY BUTTER DUO

  2012-01-30 / 19:51:11 / tips på annat shit /
Den här burken köpte jag på The Body Shop när jag var uppe i Sthlm och har använt den varje dag sen dess!
Eller ja, igår, i lördagskväll och idag då.. Den luktar något underbart gott!! Har bara lust och äta den vissa stunder. Det är en Body Butter så man kan ta den över hela kroppen. Jag tar den i ansiktet också. Jättebra!
Ni får inte mobba mig nu. Men jag tar faktist den på rumpan ifall jag har ont... Det svalkar jättebra. Och ja, jag tvättar mina händer emellan jag tar den på rumpan och i ansiktet! Det är inte så mysigt att ha rumpbasiler i ansiktet.
Jag uppmanar er att verkligen köpa den här! Den är jättebra och den får en att känna sig fräsch även om man inte har duschat direkt innan. Man luktar supergott. Hade på den i lördagskväll och kom in till mammas rum och bara stod där inne och sa godnatt. Sedan luktade det över hela deras rum.
Ena sidan i krämen är för torr hy och den andra för normal fuktad hy. Funkar perfekt. Tycker ni borde alla köpa någon sorts Body Butter iallafall. Det finns flera olika. T ex en som luktar kokos osv.
Nu ska jag fika med min familj. Vi ses imorgon. Ha en god kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious