shit happends, lifes goes on

  2012-02-03 / 21:22:16 / In my head /
jag vet att som bloggare ska man vara som någon slags ''förebild'' ifall man har läsare och visa vad bra och dåliga saker är. Men hur kan man vara en förebild om man inte kan säga hur man känner och visar sina innersta känslor.
och just nu.. MY LIFES SUCKS
jag orkar inte bry mig vad alla tycker just nu. jag vill bara säga att allt suger. för jag tycker det just nu. Jag känner att alla är på mig. Alla ska lämna mig och sen komma tillbaka och tro att allt är bra igen. För det har hänt mig ett antal gånger med mina ''bästavänner''. Jag pallar inte säga att allt är bra och att allt är som en sagofilm. För det är det verkligen inte. Vill bara ut och skrika. Slå till ngåon. Och något. Jag pratar inte om någon speciell. Känner bara att alla är emot mig och vill mig något ont. Efter man har gått igenom samma skit ett antal gånger med samma skitpersoner ett antal gånger, orkar man fan inte. Inte jag. Jag erkänner att jag har varit jävligt stark och orkat med det. Men gör bara inte det längre. Fy helvetet vad livet suger



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious