PULKADAG

  2012-02-12 / 13:38:00 / allmänt /
Kom nu precis in från att varit i pulkabacken med familjen i någon timme. Åkte massa pulka med min lillebror. (har en ursäkt. maha, han är 1år) hahaha. Nej, men behöver ingen ursäkt. Tycker sånt är urkul!
Det har varit sol ute hela dagen och det räckte bara med ett underställ och min onepiece på. Superskönt!!
Vantar och mössa såklart med, haha. Efter jag tog av mössen när jag kom in var min frisyr helt slickad... hahahahaha, funderar på att ha mössan kvar på. Hahaha. Men ja. Jag har haft en skön söndag. Och det bästa är... ATT IMORGON HAR JAG LOV!!!! WIIIIIIIIIIHU
På lovet ska jag försöka att åka till Ulricehamn för att få en snowboard dag, åka lite skridskor och ja. Sova, sova,sova,äta,äta, filmmarataton! Men nu ska vi fika lite. Så hoppas ni haft en bra söndag. Hörs imorgon eller ikväll. kanske lägger ut bilder från att mamma fotade när familjen åkte ner för backarna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious