Många om och men..

  2012-02-29 / 20:36:35 / allmänt /
Efter några dagar sspenderats på sjukhuset fullt med tårar, sjuklighet(jag har varit sjuk),depphet, oro, gläjde att ha varandra tillsammans. Så har jag ändå rätt fullt kontroll på morgondagen som spenderas med att åka till skolan och sedan får vi se vad som händer efter. Jag har friluftsdag på fredag och då ska jag till Bredared för att rida ihop med några vänner och hela helgen t.o.m måndag ska Angelina vara här. Kommer bli toppen. Har inget mer direkt att uppdatera. Som sagt. Ursäkta för dålig uppdatering. Men har ett par tuffa och jobbiga dagar. Kan säga att hon har blivit bättre iaf. Hon pratade med oss idag och var med lite. Förhoppningsvis stannar det såhär eller blir bättre och inte sämre.


aleeexx

Tänker på er alla! :) <3

2012-02-29 @ 21:39:06
URL: http://aleeexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious