Hospital

  2012-02-28 / 13:34:07 / In my head /
ursäkta för dålig upd. idag och igår. Vi har nämligen varit på sjukhuset hela dagen idag. Fick ett samtal klockan 6 imorses att en i vår familj (säger inte namn eller vem ännu, känns inte bra att lägga ut namn såhär just nu.) har blivit sämre. Hon har legat inne ett tag innan, men nu är hon ännu sämre än innan. Hon har slangar, någon cancer grej på några ställen i kroppen och får massa mediciner och hjärtat är väldigt belastat vilket gör att hjärtat kan stanna. Vill inte berätta mer. Men idag har jag varit hemma för jag har haft halsont och att jag ville veta vad som hände på sjukhuset. Varit där hela fm och nu har jag duschat och ska göra iordning mig för att åka upp igen. Tack för erat tålamod. Kramar på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious