engelskapluggande

  2012-02-23 / 20:18:22 / dagens felicia /
johnnybulls-vitblus-skinnjacka med leopardmönster-jeans-klocka-armband-MissDee halsband.

Idag har jag varit en riktig pluggis! Pluggat massa i skolan. Skrivit fem A4-papper med bara text om Engelsktalanade-länders traditioner. T ex hur dom firar jul, påsk, thanksgiving, bonfire night osv. Sen har jag läst på också. Ska läsa på lite till, så jag bara kan kolla på papprerna lite granna. Ska nämligen redovisa ett steg om allt det i morgon em. Hoppas jag verkligen klarar den här gången. Andra gången gilts! Right....?
No matter what, nu ska jag plugga vidare. Hoppas ni haft en bra vecka. Imorgon är det fredag och det är bara 8:or och 9:or i skolan då. Eftersom 7:orna och 6:orna har friluftsdag. Yes, kommer bli lugnt och skönt. Mohaha.
Ha en bra torsdagskväll! xo


Simon Suontausta

Snygga boots felicia! :)

2012-06-15 @ 14:42:53
URL: http://simonsuontausta.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious