Dagens planer

  2012-02-15 / 12:05:34 / allmänt /
Just nu sitter jag och kollar på ''Jessica Simpson's: The Price Of Beuty'' jag tycker det programmet är så fint. Det visar att oavsett hur man ser ut, så är det alltid någon som tycker man är vacker. Jag tycker alla människor är vackra på sitt egna sätt. Jag tycker bara att alla borde se det. Alla har verkligen något som ska göra en själv stolt. Alla borde kolla sig i spegeln varje dag och säga ''jag är vacker''. Man borde ställa sig på en kulle eller ett berg, en parkering eller vad som helst och skrika ''JAG ÄR VACKER''. För alla är vackra på sitt egna sätt.
Alla ni borde kolla på det här programmet. Det får en att verkligen se skönheten i Alla. I sig själv det mesta.
Dagens planer för mig är att byta om till min gosedräkt och sen gå ner och möta Mormor och ta hennes hund. Haha, lät lite fel. Men jag ska vara hundvakt för älskade lille Charlie idag. Han ska vara här till fyra. Stackaren har lite magproblem så får gå ut mycket idag. Blir mycket promenad för mig. Mycket bra!
Sedan ikväll ska vi till Cröset (min faster Christina) Eller ja. Mamma's man's syster. Hon fyller år idag. HURRA HURRA. Så vi ska åka ut till henne och fira henne ikväll. Ja, nu ska jag ner och hämta Charlie. Hoppas ni får en bra dag. Och att alla fick en bra alla hjärtans dag. Själv tycker jag bara det är en överskattad dag.. Haha. Typ Glad Tisdag? Jag älskar inte mina nära och kära bara den 14:e Februari. Utan alla dagar!
xox, Felicia.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious