BRUNT

  2012-02-21 / 16:58:11 / dagens felicia /
vitblus-lager 157/rosavit randig skjorta-h&m/skinnjacka/pälsväst-h&m/jeans-ullared/johnny bulls-skoplus
Halvt gulligt leendé på första bilden får man säga... Ha-ha-ha.. Idag var det då första skoldagen efter sportlovet. Skönt att träffa alla som man inte träffade på lovet, men ändå tråkigt att behöva börja plugga igen och behöva dras med alla lärare som inte fattar något. Jag och Hanna satt och pratade om allt som hade hänt och händer och blablabla gick våra munnar. Hela dagen! Haha. Men det är väl helt okej att börja igen. Går bra i skolan för tillfället, så inga problem de icke. Efter skolan följde jag med Hanna till stan för att äta Subway med henne, så vi satt och prata mera och gick runt i stan och kolla affärer. Härligt att umgås med henne och bara prata om ingenting. Vi förstår varandra i våra problem så bra. Min lille goding!
Idag ska jag inte göra så mycket. Vara hemma och bara ta det lugnt med familjen. Hoppas ni har en bra dag i skolan eller första dagen på lovet för er andra.. suckers....... xo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious