1th february

  2012-02-01 / 14:36:34 / allmänt /
Oj, idag är det redan första Februari. Tiden går fort! Kommer ihåg en massa minnen från februari/januari 2011 som om det var igår..  Tycker inte ni det gått fort?
Naja. Just nu sitter jag i skolan och pluggar med kurs. Gjort instuderingsfrågor om Evelution och ska börja med göra färdigt Genetik också. I mina öron så spelas Håkan Hellström för fullt från Spotify. Tog med datorn till skolan idag. Gick bra! Fixade äntligen skolans internet till datan efter ett tag med. Har lagt till verb som är bra att ha i spanskan i datorn dessutom. Så man vet vart dom är när man behöver dom! Gillar Word ibland bara asså... Mamma kommer och hämtar mig vid tre tiden efter hon slutat jobbet. Sen ska jag hem, lämna datorn, äta något och sen ska jag vidare till konfan. Ska bli jätteroligt att komma tillbaka igen!! Och träffa allihopa. Har inte träffat Angelina på ett tag. Blir galen!
Var ju inte där förra veckan eftersom jag var sjuk. Är sugen på baka. Hm.. Ska äta gott när jag kommer hem!
Ha en bra em. xo


Matilda

Nu tävlar jag ut åtta suits of sweden på min blogg precis som många andra bloggerskor! Är du redan med och deltar på någon annan blogg? Delta igen här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-suit-of-sweden.html#comment

2012-02-01 @ 18:11:54
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious