Vill bara lägga av, vill inte fortsätta försöka

  2011-12-21 / 20:54:16 / In my head /
Tänk er att det ni älskar att göra mest av allt. Någon som ni kämpar för. Kan dö för. ( t ex, ridning , fotboll osv.) Tänk er att någon vill ha någon uppvisning med det eller något liknande. Ni ska komma dit för att visa vad ni går för. Och ni vet att ni kan det, ni är säkra. Lite smått nervösa, men ändå säkra. Ni vill det här mer än allt. Och helt plötsligt får ni från ''läraren'' .
''Du, Kanske bättre att vi gör det en annan gång?'' ''du gör det inte så bra'' blabla. JAG BLIR SÅ BESVIKEN!
Min lärare var riktigt orättvis idag. Jag ska egentligen sjunga på avslutningen imorgon. Han har bara gett mig en tid innan idag, och det var i Måndags. Då tyckte han att allt funkade bra osv. Idag när vi tränande, körde jag lika hårt som i Måndags. Jag kör mitt race helt enkelt. Sen börjar han babbla om att han också kan sjunga falskt ibland. Hur elakt var det inte att säga så? Sen börja han snacka massa shit om att jag inte var på samma ton art som orignalet, men hallå? jag har en annan röst. JAG ÄR INTE HENNES KOPIA!!
Sen frågade jag ''så du tycker inte jag ska vara med imorgon eller vadå?'' för han hade babblat att han inte visste om jag skulle vara med, så svarade han bara ''nej, jag tycker inte det.''
Senare på dagen pratade jag med han igen. Då kommer han med kommentaren ''Det är inte att du inte sjunger som henne, utan att 50 % av det du sjunger, sjunger du falskt'' HAN SJUNGER FAN INTE BÄTTRE?! Han kan inte säga att en elev sjunger falskt och inte får vara med. Jag blir bara så trött..
Hr hänt mer saker, men pallar inte berätta. blogg.se är jobbig just nu, för utmanande för mig. jag ska gå och sova


aleeexx

Fy fan va elak! Så kan man ju bara inte säga! Jag har har hör dig sjunga och du är riktigt duktig tjejen! ;D kom ihåg att du är bäst! :) <3

2011-12-22 @ 21:10:31
URL: http://aleeexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious