vi skippade julmaten hos mormor

  2011-12-25 / 23:52:14 / allmänt /
Som sagt, ja. Idag har vi varit hos mormor, Uffe(hennes man) och deras hund Charlie som är min lilla bebis!
Vi skippade julmaten , som tur är eftersom jag blivit lite trött på den, haha.. och vi åt vanlig mat istället. Haha, var fortfarande lika gott. Beundrar mormors mat!!
Sen fick vi varsin julklapp, jag och min storebror. Jag fick det som är på dom två sista bilderna som jag sedan ska sätta upp på mitt rum. Kommer säkert bli super fint får jag hoppas! En tjock vit ram och några spikar så får jag lite uppmuntrande text på väggen varje dag. Och eftersom den texten är enormt insiperarnde så är jag tvungen att skriva den här.
''Jag kan, jag duger, jag är glad att jag är jag. Jag är värdefull. Jag är värd kärlek,lycka och vänner. Jag lyssnar innåt. Jag känner tillit. Jag hjärtat. Jag sprider mina tankar och känslor som ringar på vattet - jag väljer kärlek. Jag tar tillvara på här och nu. Jag är trygg. Jag vill leva som jag lär. Jag lever mina drömmar. Jag vågar hoppas. Jag älskar.''
Jag tycker att den texten är bra att få en person att få självförtroende. Jag kommer titta på den bilden varje gång jag vaknar. Varje gång jag går in i mitt rum. Jag tycker alla att ni ska köpa någon av sån här sorts tavla. Den insperierar otroligt mycket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious