to the town, yeah

  2011-12-17 / 16:25:37 / allmänt /
om ungefär tio minuter drar jag till stan för att träffa lilla beckis som sedan ska sova här i natt. Eftersom min mammis fyller 37 år idag (redan?!) så ska hon och ugge (hennes man) ut för att dricka lite vin och äta lite. Låter jättemysigt bara för att jag försökt övertala mamma flera gånger att hon måste komma ut lite!! Hon sitter för det mesta bara hemma med mig och Jeffy nu. Så inatt/ikväll sover beckis här och vi passar lillebrorsan och myser ner oss alla tre i soffan med lite godis, chips och någon god dricka. Kommer bli en härligt kväll tror jag nog!
ska fixa mig lite till bara nu och så jag slipper rusha till bussen som jag alltid bruka göra som sedan blir till att jag missar bussen. då blir inte becka glad på mig! Är alltid sen och missar bussarna..
jag och becka skriver inlägg senare, puss på alla


aleeexx

Pussa Jeffie fråm mig! :) <3

2011-12-17 @ 18:14:34
URL: http://aleeexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious