tankar runt allting

  2011-12-19 / 22:08:09 / min familj /
Det känns så himla skönt att se min låtsas pappa och min storebror kramas och fråga hur dom mår när dom har stora leendén över hela deras ansikten. För er kanske ni ser det varje dag. Men vi har haft mycket bråk och problem i våran familj ett tag när min storebror både hemma. Bråk hit och dit. Inte bara för att han bodde hemma, men när han bodde hemma. Det var sjukt jobbigt. Jag kom ihåg många kvällar då jag hörde dom ropa och skrika på övervåningen då jag låg själv nere i min säng mitt i natten och tårar rann ner för kinden ständigt. Bara för det var dom som bråkade, så kände jag mig delaktig på något sätt.. Men det var bråk i somras också, jag satt ute på balkongen och stängade ut mig från allting. Men nu varje gång när Chrille kommer hem igen så känns allt så fantastikt bra. Eftersom vi inte träffas alla ihop så sällan nu, så är man mer glad över att se varandra än att lägga ner tid på att bråka. Ville bara få ut mig lyckan jag har inombords nu!! Allt rullar på så flytigt och allt känns så himla underbart. Härligt känsla, inte sant?
Tillåmed skolan går bra! (För mig - förvånande)
Nu ska jag lägga mig och kolla lite på tv:N i mitt mysiga rum. Vi hörs imorgon, pussar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious