NÄSMÖSSAN

  2011-12-12 / 21:34:01 / humor och random stuff /
Här är näsmössan som jag kommit på, som jag lovade er att visa!
På bild ett är det en näsmössa som går på näsan och sen ett snöre runt. På andra bilden är det en en mössa över näsan som sitter fast i huvudmössan. smarta grejer va?
känner mig rätt smart efter att kommit på det här. Eller bara allmänt korkad....... vilket av dom, har jag ingen aning om. Hahaha! Men något har jag uppfunnit nu iallafall.
Om ni fick välja någon av dom här modellerna, vilken skulle ni valt och varför?
peacebro'


aleeexx

Jag skulle välja nummer 1 ;) den vad lite söt! ser lite ut som en målad kattnäsa :) <3

2011-12-12 @ 23:22:06
URL: http://aleeexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious