just random shit, nothing else

  2011-12-11 / 23:35:00 / humor och random stuff /
egentligen tänkte jag ''Åh, jag kan tipsa om något roligt så dom får något roligt att se på.'' Men vad är det för mening? Jag har inte lust med det nu.. Och ni har redan klickat in hit så ni kan fortsätta läsa det här meningslösa, onödiga inlägget från en väldigt,väldigt trött brud. Jag har verkligen inget att skriva. Jag tänkte bara babbla lite för att fylla upp raderna. Rätt slött va? Ajemäen.
Sitter och kollar på Dexpedition på MTV och dom visar typ småsnuttar från alla städer dom varit i. Alla som sett det, vet vad jag snackar om. (Ni andra, skit ni i det här. Haha) Jag vill också vara med dom. Fab är så snygg!!!! Vill också ut och festa och bara dansa skiten ur alla fucking städer!!! Känner mig rätt trött men jag är en sån som sedan lägger sig i sängen och sen inte kan sova. Det är bara meningslöst. hela jag är meningslös. jag borde typ uppfinna något så jag blir något stort. jag ska uppfinna en näsmössa när jag blir stor. jag fryser alltid om min näsa. min söta lilla stackars fina näsa som sen blir kall , frusen och röd som en tomat. Rätt sorligt. imorgon kommer en målning av min fina näsmössa jag har tänkt ut. får se vilka färger det blir. ska nog skicka ut det sen till någon firma sen. så den sålds och jag får i en massa cash. sen blir jag stenrik och kan köpa ett slott och sen kunna ha en massa städerskor, sånna som syr kläder och sen kockar. hade blivit rätt härligt att inte behöva städa själv. nice life
hejdå älskade läsare som orkade läsa det här onödiga inlägget. puss på er!
nu ska jag sova och drömma om mitt härliga liv som kommer komma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious