I borrow the monday

  2011-12-26 / 14:33:25 / allmänt /
Shit vad den här helgen har varit lite smått stressig. Igår satt jag och vålglodde på Glee, från halv tio på kvällen tills halv sex på morgonen.. Hehe, enda grejen som får mig vara upp så länge. När jag skulle sova hade jag för jävligt ont i min rygg. Det kändes som någon högg mig med en kniv flera gånger om!!
Sen idag har jag spenderat hela min dag i sängen och en papperskorg nära mig. Haft den dära känslan att man ska spy. Det gillar vi inte!!
Har inte ens kunnat gå ut till köket innan jag fick akutspringa till toaletten och ''spottspydde''. Stackars rebecka som var i telefonen.. Men jag spydde inte, såååååå nu ska jag ta bussen till rebecka och sova hos henne inatt. EFTERSOM HENNES LILLEBROR KOM IDAG OCH JAG KOMMER FÅR TRÄFFA HAN IMORGON KANSKE, WOHU!!!!!!
Som ni ser, är jag lika superduper glad som dom! Grattis till familjen Sjöberg, tjuho.
Nu sticker jag till toaletten och ska bortsa tänderna. Sen till bussen och till Rebecka. Bloggar mer ikväll. Hoppas ni haft en bra julhelg.
Förresten, jag köper tygerna till klänningen imorgon och börjar på den imorgon. Affärerna är stängda idag eftersom som det är röd dag. Bajsskit



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious