hope you get the irony

  2011-12-10 / 23:33:47 / humor och random stuff /
tänkte bara bjuda på en charmande bild på mig och min storebror från när vi var små. jag har väldigt bra känsla för stil där. läs rubriken nu.

Nu ska jag sticka från den här fula bilden och imorgon bjuder jag på ett klipp från när jag julpysslade. Fick inte upp det när jag skulle ladda upp det på videofyme och skulle bädda in det här. ger det allt ett nytt försök imorgon. var trotsallt ett gullig inlägg. fortfarande; ''hope you get the irony''
bilder från showen jag var på idag. Ni som bor i Borås har säkert hört talas om ''Greatest Hits'' på Åhaga? Ajemen, min låtsas pappa och min faster är med där. eller ja, resten av alla som är med där känner jag i stort sett. Var med mamma och kolla på den idag, åt lite julbord också. var rätt underhållande och en kul kväll. Alltid lika bra är gruppen. nu ska jag kolla på en film, tjocka mig med godis (måste gå upp i vikt. känner mig alltför lång och för smal. dåligt eller bra?) men känner mig samtidigt rund och måste gå ner i vikt. Vart får jag allt ifrån? Felicia ,felicia....
så nu; godis, film och en mysig filt. härligt slut på kvällen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious