homies+svenskahjältargalan

  2011-12-16 / 21:15:15 / allmänt /
roliga vänner som aldrig vill vara med på bild. cowers
Tänkte bara informera lite kort att just nu sitter jag med Nopadol och Rebecka i mitt mörka rum där becka nästan sover och vi kollar på Svenska Hjältar Galan. Ni som såg den, såg ni det klippet när Lisebeth tror jag hon hette. Hon hjälpte iallafall tre män som blev knivhuggna i en spårvagn när alla andra bara stod och såg på. Vad har hänt med Sverige?! Det kommer in en gammal dam som sätter sitt liv för att hjälpa dom här männen när alla andra jävlar inte bryr sig ett skit bara står och kollar på. Det gör mig så jävla förbannad!!!! Det är sjukt hur ohjälpsamma egentligen Sverige är.
Jaja, nu ska jag joina mina kompisar i sängen och hoppa på Rebecka. Alltid kul att reta henne!
Puss hej på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious