having fun at fanny's place

  2011-12-22 / 21:26:03 / allmänt /
vad elak jag känner mig mot den här tigern nu... :(

Iallafall... Nu har jag bättrat mig lite sen igår och nu sitter jag med Rebecka och Fanny hemma hos Fanny!
Vi kom nästan precis hit. Idag har jag hunnit köpa massa nya grejer, varit hos mig med Becka, handlat julklapp åt min faster, varit på Ica och hämtat becka's sovgrejser.
Och nu är vi här, för det är här vi ska spendera natten inatt, jihu!
Imorgon blir det mera julklappshandling. Kör på sista minuten tinget yeah. Vi ska kolla lite film och bara mysa. Såååååå, inte så mycket mer uppdatering för mig idag. Imorgon lägger jag ut bilder på vad som hamnade i mitt rum idag. Ha en skönkväll. Och hoppas ni haft en bra första dag på jullovet!
xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious