Hatar inte ni när....

  2011-12-15 / 18:49:50 / humor och random stuff /
Människor går runt i stan och röker och blåser röken i ansiktet på en? Det är det äckligaste som finns. Det borde finnas ett speciellt ställe på torget där rökarna kan stå och blåsa röken i ansiktet på varandra istället för att gå och blåsa på okända människor som kan bli dåliga av röken. Den är inte så bra när man inte röker faktist! ÅH, VAD JAG BLIR IRRITERAD! Det är verkligen det äcklgiaste som existerar och jag kommer aldrig börja röka. grymt growse ärligt talat. Vill bara ta deras jävla cigarett och slänga den på marken, stampa på den och ta resten av alla cigaretter i paketet och bara knäcka. Då kommer deras miner som jag får när dom blåser mig i ansiktet. man jävlas inte med mig!
Vad tycker ni är jobbigt att ofta andra människor gör?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious