grattis till världens underbaraste människa på hennes dag!

  2011-12-17 / 15:21:47 / min familj /
jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag ångrar inte en sekund av alla minnen vi har ihop! för mig är du inte bara en mamma som ger mig mat och kläder. för mig är du så mycket mer. du är min allraallrabästavän som jag alltid vet ställer upp för mig och hjälper mig och ger mig råd i alla situationer utan att döma mig. du ger din ärliga åsikt och det har alltid hjälpt mig. vi kanske bråkar ibland, men det gör alla döttrar och deras mammor. men vi löser det alltid. du är hela tiden så glad och posetiv och det tackar jag dig för!!
grattis på Din dag, mami och jag hoppas min present blev bra och du äger! du är den bästa av dom bästa. massa pussar på dig och det här kanske inte är den längsta texten. men det kommer från hjärtat. du är min värme när jag fryser, du är min mat när jag svälter. du är världens bästa mamma och jag hade aldrig önskat mig någon annan. ♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious