giving gives a mening to live

  2011-12-08 / 22:58:08 / allmänt /
Idag är det torsdag. Idag har jag varit hemma och fixat i ordning mitt färdigtapiserade rum! Vi satte in min säng, min garderob och allt det som stod ute i vardagsrummet hela veckan... Haha, och tyckte det blev faktiskt väldigt fint. Nu är klockan 22:55 och jag är redan trött.. Så det här är bara en bild från mitt urm och lägger ut två bilder till sen imorgon eftersom jag pluggat hur länge som helst ikväll. Bara rättat,rättat och rättat!!
Så snart blir det att borsta tänderna, sätta sig i mjukiskläder och kanske ladda för en film? Tycker jag låter mysigt. Just det. Ska skryta lite smått nu, hata mig inte. MEN VI HAR LEDIGT IMORGON!!! En ledig fredag, kan bara inte bli bättre! nänäänänänänänänänänä
xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious