FRÅGESTUND

  2011-12-18 / 15:22:53 / frågestunder /

Jag tänkte starta en frågestund och där får ni fråga vad ni vill från himmel till jord. Vad jag gillar för mat, för sporter, vad det pinsamaste jag har gjort osv. Precis vad som helst! Vi kör det här tills imorgon kväll eller Tisdag eftermiddag. Fråga massa frågor nu, jag älskar att svara på frågor om mig själv så fråga massa!!



josefin green :)<3

1. hur många läsare har du ungefär på din blogg? :)

2. går du i nån sport eller nått annat på frititen?

3. vilka är dina favoritaffärer?

4. vad är det pinsamaste du nånsin gjort?

5. kan du kanske lägga ut en bild på ditt rum/garderob?

6. vilka är dina 3 närmaste vänner?

7. favoritmat?

8. vad är din högsta önskan?



så du fick du några frågor av mig! kram <3 / josefin g

2011-12-18 @ 15:31:57
URL: http://joseefingreen.devote.se
sötnosen :'

lite frågor till dig , finaste!



1. vad är din högsta statisik?

2. har du rökt/snusat någon gång?

3. är du oskuld?

4. du är fin!

5. dina bästa vänner ?

6. har du något djur ?

7. har du skilda föräldrar?

8. vad är din dröm?

9. vad önskar du dig i julklapp?

10. nämn 6 vänner du är med ofta!



kram <3<3

2011-12-18 @ 15:36:55
skitungen.

När sket du senast?

2011-12-18 @ 20:11:48
elin leijon:)

1. vem är din bästavän ?

2.om du får önska dig en sak , vad skulle det vara ?

3. har du nått djur ?

4. vad är din favortimat?

5. favortiaffär?

6.vad önskar du dig i julklapp ?

7. vem är den snyggaste kändisen ?

8. går du i någon sport ? om du gör det , vilken ?

9.konfenmerar du dig ? isf vart ?

10. vilket är det tråkigaste ämnet i skolan ?

11. vilket är det roligaste ämnet i skolan?

12. villken är den bästa filmendu har sett ?



kram /elin ! <3

2011-12-18 @ 20:14:28
URL: http://elinleijon.devote.se
amanda lundberg

några frågor till dig sötaste!



1 . gillar du någon just nu ?

2. har du vart otrogen?

3. favorit tv program?

4. bästa vänner?

5. hur många förhållanden har du haft som har varit "seriösa" ?

6. hur kan du vara så sjukt fin? :)

7. nämn 2 söta killar!

8. nämn 5 av dina vänner somdu är med mest!



hhihihi, lite frågor!

puss :* <3

2011-12-18 @ 20:41:21
URL: http://amandasday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious