felicia today

  2011-12-12 / 20:15:57 / dagens felicia /
Känner att den här bilden speglar av mig ganska mycket just nu.. Är något fruktansvärt trött och håller på att somna här i stolen. Jag är lite smått sur för jag hittar inte min tv:ekontroll (!!) . Som sagt, är ingenting utan min tv. kommer dö. Eller jo, nu hittade jag den! Men efter jag hittade den så var inte strömsladden i rikigt. Då fick jag sätta i den. (Ja, jobbigt att sträcka mig ner!!!) Efter det fick jag rulla batterierna på fjärrkontrollen. Och ja, nu sitter jag och kollar på Simpson. Räddar min kväll hjärtahjärtahjärtahjärta
Idag har jag bara städat mitt rum och städat mitt rum. Nu vill jag bara lägga mig ner och sova. Fast ändå inte. Fast kanske bara lite... Jag lägger iallafall upp snart en bild på min näsmösa, right?
vila i frid älskade Bonso



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious