DET HÄR ÄR JAG.

  2011-12-07 / 22:19:42 / /
Hej på er alla! Jag heter Felicia Arturén och jag är fjorton höstar gammal och bor i Borås. Har snart slutat första terminen i 8:e klass på Kunskapsskolan. Det är en friskola där man inte jobbar likadant som i en komunalskola. Men för mig funkar det väldigt bra, om jag får erkänna. Ni kommer få reda på mycket mer om det här i den här bloggen där jag också skriver om hur mycket jag älskar mode. Min stora passion för musik och sång. Jag kommer egentligen från Västervik och har bott i Småland, Kalmarlän och nu här i Boråskommun. Jag har en ganska stor familj. Den består av att mina föräldrar är skilda men båda är ''om''gifta. Jag bor och går i skola här i Borås med min mamma Mikaela, min lillebror Jeff som är 1 år och 3 månader och min låtsas pappa Ulrik. Min storebror Christian bor egentligen här men han går i skolan i Kalmar just nu där istortsett hela min mammas släkt bor. Hos min pappa Mikael i utkanten av Nyköping bor hans fru Mona, hennes barn Ida, Rasmus,Robin och Emilia. Jag har också en lillasyster som bor i Västervik den stora delen hos hennes mamma och hon heter Julia. Vi brukar inte träffas så ofta längre eftersom varken hon eller jag bor hos pappa lika ofta längre för hennes mamma och min pappa är skilda. Jag älskar henne och resten av familjen(erna) av hela mitt hjärta!

Jag har dock bloggat många år innan och börjar på nytt här. Min gamla blogg har inläggen försvunnit när jag precis hade kommit igång bra.. Haha, men får göra det här igen! Och kan inte få igång det igen för jag vet inte vad problemet är och ingen har hjälpt mig. Men det blir säkert en bra början här. Jag hoppas ni verkligen kommer följa min blogg och störtar mig nu ibörjan och självklart i fortsättningen. Lite push från andra läsare är alltid lika roligt. Right?
Jag kommer som sagt blogga om allt och inget. Från fashion till dagens tips. Kommer bjuda mycket på mig själv, mina vänner och mina tankar.  Tack för att ni läst såhär långt och jag hoppas,hoppas ni fortsätter läsa. Ger mig tips och ideér på hur ni vill jag ska skriva om.
Tack och hej, leverpastej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious