dagen före doppare dagen

  2011-12-23 / 20:13:12 / humor och random stuff /
Nu har vi fullt igång här hemma med att laga mat till imorgon, vi slår in en mängd julklappar, provar kläder till imorgon osv. Jag hittade dessutom en dunder fin klänning tills imorgon och ett par mörkmörk rödvina strumpbyxor. (dom ser finare ut än vad som låter) och jag lägger nog ut lite bilder imorgon.
jag längtar så mycket!!!!! undra vad jag får....?
har egentligen inte önskat mig så mycket. Skrev upp två kameror och ett par Diesel Boots. Hoppas jag får något av dom!!!
är så spänd, haha. Så imorgon ska jag sova till elva. så jag slipper det dära långa väntan på att man ska åka till min farbror och fira julen. är sugen mest på julklapparna, mohahahaha.
nu får ni återgå till erat stök och bök tills imorgon och hoppas ni får en superduper god jul!
massa pussar och kramar på er, så kanske vi ses imellan dagarna.
KOMMER SAKNA ER!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious