Busy wednesday

  2011-12-14 / 22:55:51 / allmänt /
Hej alla ni! Snart är den här fullbokade onsdagen slut. Först började allt med att åka till skolan. Hann se ett avsnitt av Ghost Whispers och Julkalendern i morses också. Bra början. Efter skolan gick jag hem med sällskap av Edvin och min sko som var full med vatten. Kändes helt ärligt som om jag hade en hel sjö i skon.. Inte alls skönt!
Jag bytte om, packade lite i min väska och sen gick jag till konfaträffen. Där hade vi julmus. Vi fick blandannat dekorera ett eget ljus med dekorationer som är till för ljus. Mitt ljus är det ljuset som är på bilden. Rätt sött va?!
Blev faktist rätt nöjd.. Jag klippte ut hjärtat på något som ser ut som papper. Fast det är lite segare att klippa i och gjort för ljusdekorationer. Dekorationerna finns att köpa på Pandora.
Vid halv sex tiden hämtade mamma upp mig och körde mig ner till Hemgården. Där jag avslutade kvällen med att byta om igen, stress-lockade håret och hade antagligen en sista härligt avslutning med min älskade sånggrupp. WE KILLED IT! Och nu sitter jag här och kollar på ''Fast and furiost - Tokyo Drift''. Tycker bara dom filmerna är härliga. Haha, antaligen fått alla konstiga smaker på killfilmer av min storebror. Vi glodde alltid på sånna här filmer när han bodde hemma. puss
Det var min onsdag, hur var eran?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious