All I do, I do 4 you

  2011-12-29 / 00:59:34 / allmänt /
image description
tjenare brudar och pojkar!
just nu sitter jag och massraderar en mängd av e-mail's på min mail. Haha, har så otroligt många. Alla är från facebook, såna där mail som man får när det kommer en ny händelse på facebook. Snacka om många mail!!
Strunt samma. Nu är det iallafall bestämt. Imorgon tar jag bussen runt 11 på morgonen och sticker till pappsen och co. Kommer bli så härligt och jag har längtat något enormt efter Emilia och alla andra syskonen. Där blir det också att fira nyår, ha det mysigt och bara ha det allmänt kul som alltid! Det tar runt fem timmar och åka dit. Så är framme vid 4 tiden och sen väntar jag på pappi och som hämtar mig och sen hem (till pappa asså). Kommer bli ett underbart slut på året!! Många kort blir det antagligen för kameran åker ju stenklart med. Sen har jag tänkt lite också. Funderade på att idag lägga ut bilder från hela mitt år? Typ visa lite vad som hänt för mig 2011. Vill gärna göra det innan nyår för kan inte göra det hos pappa för nu sitter jag vid mammi's data och det är hon som har alla dom bilderna. Fast vill ju ha med bilderna från nyår.. SÅ, Nu har jag bestämt mig. Bilderna kommer efter jullovet då. Blir nog bäst så. Eller vad tror ni?
Ja. Har packat typ hela min garderob, lagt ner min dator, packat laddare till mobilen, datan och allt det. Ska upp vid halv åtta och göra lite mackor/fika till bussen. Mamma börjar vid åtta så måste hinna säga hejdå till henne innan jag åker bort i någon vecka liksom! Hoppas ni får ett super gott nytt år ändå! Ni får ett finare ''happy new year'' när det är dags. Men ville bara ge er ett lite smakprov nu, haha. Men ska prata lite med min storebror och sånt nu och sen sängdags! Taggad inför imorgon ska ni veta. Ha det himla bra och hoppas ni haft ett superlov än så länge. Och ifall ni undrar var jag tar vägen under den här veckan så är det för att jag kanske inte har tillgång till dator, men ska försöka så gott jag kan. Annars vet ni vart jag är!
'ciao


W.I.L.M.A

Så fin Felicia!

2012-01-10 @ 14:51:19
URL: http://wgadler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious